Szukaj
Menu Menu
Wydawnictwo Sabat
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Prosimy o zgłaszanie reklamacji wysyłając formularz reklamacji na adres mailowy:

biuro@wydawnictwosabat.pl

 

Formularz reklamacji dostępny pod tym linkiem: Formularz zgłoszenia reklamacji

Jeśli zaistnieje okoliczność odesłania towaru, prosimy o wysyłkę na adres magazynu:

Wydawnictwo Sabat

Os. Kościuszkowców 16/8

62-020 Swarzędz

tel: +48 532 477 338

e-mail: biuro@wydawnictwosabat.pl 

 

W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie wymieniony na towar wolny od wad lub po uzgodnieniu z klientem zostanie obniżona jego cena (zwrot różnicy zostanie zwrócony na wskazane przez klienta konto bankowe).

Reklamacje za pobraniem nie są przyjmowane.


Zwroty

Oferujemy możliwość zwrotu w terminie do 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny.

Do zwrotu prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu.

 

Formularz zwrotu dostępny jest pod tym linkiem: Odstąpienie od umowy

 

Prosimy o odesłanie towaru na adres:

Wydawnictwo Sabat

Os. Kościuszkowców 16/8

62-020 Swarzędz

tel: +48 532 477 338

e-mail: biuro@wydawnictwosabat.pl

*Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy wskazał inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

W razie odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek zwrócić zakupiony Produkt niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zwracanego Produktu przed upływem 14 dni na adres Sprzedawcy.

Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

W przypadku Produktów cyfrowych prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, jeżeli spełnianie świadczenia w postaci dostarczania treści cyfrowych rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i Klient przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie otrzymania zgody,  zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 13) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl