- Sklep
- Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
Reklamacje
Prosimy o zgłaszanie reklamacji wysyłając formularz reklamacji na adres mailowy:
Formularz reklamacji dostępny pod tym linkiem: Formularz zgłoszenia reklamacji
Jeśli zaistnieje okoliczność odesłania towaru, prosimy o wysyłkę na adres magazynu:
Wydawnictwo Sabat
Os. Kościuszkowców 16/8
62-020 Swarzędz
tel: +48 532 477 338
e-mail: biuro@wydawnictwosabat.pl
W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie wymieniony na towar wolny od wad lub po uzgodnieniu z klientem zostanie obniżona jego cena (zwrot różnicy zostanie zwrócony na wskazane przez klienta konto bankowe).
Reklamacje za pobraniem nie są przyjmowane.
Zwroty
Oferujemy możliwość zwrotu w terminie do 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny.
Do zwrotu prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu.
Formularz zwrotu dostępny jest pod tym linkiem: Odstąpienie od umowy
Prosimy o odesłanie towaru na adres:
Wydawnictwo Sabat
Os. Kościuszkowców 16/8
62-020 Swarzędz
tel: +48 532 477 338
e-mail: biuro@wydawnictwosabat.pl
*Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy wskazał inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
W razie odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek zwrócić zakupiony Produkt niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zwracanego Produktu przed upływem 14 dni na adres Sprzedawcy.
Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
W przypadku Produktów cyfrowych prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, jeżeli spełnianie świadczenia w postaci dostarczania treści cyfrowych rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i Klient przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie otrzymania zgody, zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 13) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.